تِک رول، اولین آژانس تحول دیجیتال در ایران است. تمرکز اصلی تک رول، اجرای پروژه های پیشرفته بازاریابی با رویکرد تحول دیجیتال می باشد. در حال حاضر تِک رول بر روی سه فناوری اصلی هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک و واقعیت افزوده متمرکز است.

رسالت تِک رول کمک به کسب و کارها برای توسعه و پیشرفت است که این کار را از طریق اجرای کمپین های فروش و برندینگ (با رویکرد تحول دیجیتال) و پیاده سازی طرح های پیشرفته تجربه مشتریان انجام می دهد. تِک رول با انجام مطالعات بازار و تحلیل نمونه های موفق بین المللی به کسب و کارها تفکر در کلاس بین المللی را پیشنهاد داده و تا حصول نتیجه برای رسیدن به استانداردهای بین المللی در کنار آن هاست.

بنابراین ماموریت اصلی ما، بکارگیری موثر از فناوری های دیجیتال در حوزه‌های بازاریابی، فروش، خدمات مشتریان و تجربه مشتریان برای خلق ارزش متمایز در کسب و کارهاست.

دکتر آذرخش ضیایی، بنیانگذار «تِک رول»، دکتری استراتژی دیجیتال از دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی شریف است. او در سال ۱۳۹۰ رتبه ۲ کاشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب فول اسکالرشیپ از مدرسه کسب و کار منچستر شد. دکتر ضیایی مشاور استراتژی دیجیتال در برندهای ایرانی و مدرس تحول دیجیتال در دانشگاه های تراز اول ایران می باشد.

کلمه تِک رول (TechRule) یک کلمه انگلیسی به معنی قوانین و قواعد فناوری است. در واقع، عصر دیجیتال قوانین فناوری خاص خودش را دارد که نیازمند مطالعه و تفکر عمیق و دقیق است.