تک رول مرکز مشاوره تخصصی استراتژی دیجیتال است که با مدیریت دکتر آذرخش ضیایی از سال 1394 کار خود را با توسعه یک پلتفرم بازاریابی مبتنی بر داده با جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های شریف و تهران آغاز کرد و موفق به اجرای پروژه های پیچیده بازاریابی با روش های پیشرفته مبتنی بر تحلیل داده گردید. موفقیت های فوق العاده این تیم در شرکت های بزرگ ایرانی باعث شد در سال 1399 برند «تِک رول» به عنوان یک شرکت مشاوره دیجیتال بر اساس جدیدترین مطالعات روز دنیا ایجاد شود.

هدف «تِک رول» ترسیم نگرش دیجیتال در مدیریت ارشد کسب و کارها جهت افزایش فروش، کاهش هزینه ها و ایجاد مزیت رقابتی پایدار است. بنابراین ماموریت اصلی ما، بکارگیری موثر نرم‌افزارها و تکنولوژی های پیشرفته در حوزه‌های بازاریابی، فروش، خدمات مشتریان و تجربه مشتریان برای خلق ارزش متمایز و قابل اندازه‌گیری در شرکت ها و برندهای معتبر ایرانی است. هدف ما ایجاد تحول دیجیتال در کسب و کارها می باشد.

دکتر ضیایی، بنیانگذار «تِک رول»، دکتری استراتژی دیجیتال از دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی شریف است. او در سال 1390 رتبه دوم کاشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در سال 1392 موفق به کسب فول اسکالرشیپ از مدرسه کسب و کار منچستر شد. دکتر ضیایی در حال حاضر مشاور استراتژی برندهای بزرگی همچون شهر فرش و … می باشد و طی 5 سال گذشته به بیش از 10 برند معتبر در ایران مشاوره دیجیتال در حوزه های دیجیتالی سازی، استراتژی بازاریابی دیجیتال، باشگاه مشتریان، بازاریابی داده محور، فروش دیجیتال و غیره داده است.