هوش مصنوعی در حال تجربه بزرگترین جهش تاریخی خودش است. این فناوری در حال ورود به تمامی لایه های زندگی ماست و در آینده نزدیک باعث تحولات بزرگی در حوزه کسب و کار خواهد شد. در این راستا، دوره آموزشی هوش مصنوعی برای مدیران ارشد بازاریابی در آژانس تحول دیجیتال تک رول تدوین شده است که به بررسی فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی و کاربردهای شگرف آن در بازاریابی می پردازد. این دوره دارای ابعاد استراتژیک و کاربری (معرفی ابزار) است.
این دوره مناسب چه کسانی است؟
این دوره دارای پیش نیاز نیست اما در سطوح مدیریتی و استراتژیک ارائه می شود. بنابراین مخاطبان این دوره عبارتند از:
- مدیران ارشد بازاریابی و برندینگ
- استراتژیست های بازاریابی
- مشاوران و فریلنسرهای بازاریابی
- کارآفرینان
- صاحبان کسب و کار
- مدیران عامل
دوره هوش مصنوعی حاضر، به صورت کاملا کاربردی طراحی شده به گونه ای که هم در لایه استراتژی و هم در لایه ابزار برای مدیران ارشد بازاریابی بسیار درس آموز است. همچنین بررسی و آنالیز بنچمارک ها و نمونه های موفق دنیا در محوریت تمامی جلسات قرار دارند تا امکان الگوبرداری از برترین برندهای دنیا فراهم شود. بعلاوه، در تمامی جلسات بخش های تئوریک و معرفی ابزار وجود دارد تا از لایه استراتژی تا اجرایی (عملیاتی) پوشش داده شوند.
سرفصل های دوره عبارتند از:
جلسه اول: هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته تحلیل داده
جلسه دوم: هوش مصنوعی مولد و مهندسی پرامپت
جلسه سوم: پیاده سازی هسته مرکزی هوش مصنوعی
جلسه چهارم: اخذ تصمیمات مدیریتی بازاریابی با پشتیبانی هوش مصنوعی
جلسه پنجم: تحقیقات بازار با هوش مصنوعی
جلسه ششم: شخصی سازی ارتباطات در طول سفر مشتری
جلسه هفتم: تحلیل پیشرفته شبکه های اجتماعی
جلسه هشتم: بهینه سازی و کاهش هزینه تولید محتوا با هوش مصنوعی
جلسه نهم: خلاقیت تصویری با هوش مصنوعی
جلسه دهم: ارتباطات عاطفی هوش مصنوعی با مشتریان
برای گذراندن این دوره شما نیازمند تخصیص زمان ۳ ساعت در هفته شرکت در کلاس و حدود ۳ ساعت در هفته مطالعه و تمرین خواهید بود. در این دوره شما مجموعا ۱۰ جلسه ۳ ساعته آنلاین در جلسات شرکت خواهید کرد و حدود ۳۰ ساعت تمرین خواهید داشت. هر جلسه دارای دو بخش تئوری و ابزار است که بر اساس موضوع هر جلسه ارائه خواهد شد.
کلیه جلسات رکورد شده و پس از هر جلسه در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
ابزارهایی که طی این دوره تدریس می شوند عبارتند از:
- چت جی پی تی (ChatGPT)
- میدجرنی (Mid-Journey)
- سرویس های ابری هوش مصنوعی گوگل و مایکروسافت
- موتور چت بات ChatFuel
- ابزارهای ساخت ویدئو
- و ابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی
تیم آموزشی دوره
با توجه به ابعاد تئوریک و کاربردی دوره هوش مصنوعی برای مدیران ارشد بازاریابی، تمامی جلسات این دوره دارای دو بخش تئوریک و کاربردی (معرفی ابزار) می باشد. در بخش اول دکتر آذرخش ضیایی به تدریس بخش های تئوریک و پایه ای پرداخته و در بخش دوم خانم آذرنوش ضیایی به معرفی ابزارها و جزئیات عملیاتی هریک از موضوعات خواهند پرداخت.
معرفی مدرس دوره: دکتر آذرخش ضیایی دارای دکتری تحول دیجیتال از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی شریف هستند. دکتر ضیایی مترجم کتاب هوش مصنوعی (رهیافتی نوین) نوشته راسل و نورویگ هستند. ایشان سابقه بیش از ۱۰ سال مشاوره به برندهایی همچون همراه اول، شهر فرش و غیره را دارند و در حال حاضر مشاور تحول دیجیتال برند داتین (بزرگترین شرکت نرم افزاری در صنعت بانکی) هستند. همچنین دکتر ضیایی در حال حاضر مدرس تحول دیجیتال و تحلیل داده در دانشگاه علامه طباطبایی هستند.
معرفی منتور: خانم آذرنوش ضیایی بنیانگذار آژانس هوش مصنوعی Feature for Future و مشاور برندهای اروپایی در زمینه برندینگ تصویری و مدیریت شبکه های اجتماعی هستند. خانم ضیایی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران هستند و تا پیش از مهاجرت به اروپا سابقه کار در برندهایی همچون دیجی کالا و اسنپ را در ایران دارند.
ساعات و زمان بندی برگزاری دوره
این دوره از ۲۳ آبان ماه در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود و به مدت ۱۰ هفته ادامه خواهد داشت.
هزینه و نحوه ثبت نام
این دوره شامل ۳۰ ساعت آموزشی و ۳۰ ساعت تمرین است. هزینه دوره ۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. برای ثبت نام در این دوره می توانید با شماره مستقیم ۰۹۹۰۹۲۵۶۴۰۰ تماس حاصل فرمایید.