هوش مصنوعی در حال تجربه بزرگترین جهش تاریخی خودش است. این فناوری در حال ورود به تمامی لایه های زندگی ماست و در آینده نزدیک باعث تحولات بزرگی در حوزه کسب و کار خواهد شد. در این راستا، دوره آموزشی هوش مصنوعی برای مدیران ارشد بازاریابی در آژانس تحول دیجیتال تک رول تدوین شده است که به بررسی فناوری­ های مرتبط با هوش مصنوعی و کاربردهای شگرف آن در بازاریابی می ­پردازد. این دوره دارای ابعاد استراتژیک و کاربری (معرفی ابزار)‌ است.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره دارای پیش نیاز نیست اما در سطوح مدیریتی و استراتژیک ارائه می شود. بنابراین مخاطبان این دوره عبارتند از:

  • مدیران ارشد بازاریابی و برندینگ
  • استراتژیست های بازاریابی
  • مشاوران و فریلنسرهای بازاریابی
  • کارآفرینان
  • صاحبان کسب و کار
  • مدیران عامل

دوره هوش مصنوعی حاضر، به صورت کاملا کاربردی طراحی شده به گونه ای که هم در لایه استراتژی و هم در لایه ابزار برای مدیران ارشد بازاریابی بسیار درس آموز است. همچنین بررسی و آنالیز بنچمارک ها و نمونه های موفق دنیا در محوریت تمامی جلسات قرار دارند تا امکان الگوبرداری از برترین برندهای دنیا فراهم شود. بعلاوه، در تمامی جلسات بخش های تئوریک و معرفی ابزار وجود دارد تا از لایه استراتژی تا اجرایی (عملیاتی) پوشش داده شوند.

AI for Marketing Managers [Posters].png

سرفصل های دوره عبارتند از:

جلسه اول: هوش مصنوعی و فناوری­ های پیشرفته تحلیل داده

جلسه دوم: هوش مصنوعی مولد و مهندسی پرامپت

جلسه سوم: پیاده سازی هسته مرکزی هوش مصنوعی

جلسه چهارم: اخذ تصمیمات مدیریتی بازاریابی با پشتیبانی هوش مصنوعی

جلسه پنجم:‌ تحقیقات بازار با هوش مصنوعی

جلسه ششم: شخصی ­سازی ارتباطات در طول سفر مشتری

جلسه هفتم: تحلیل پیشرفته شبکه های اجتماعی

جلسه هشتم: بهینه سازی و کاهش هزینه تولید محتوا با هوش مصنوعی

جلسه نهم: خلاقیت تصویری با هوش مصنوعی

جلسه دهم: ارتباطات عاطفی هوش مصنوعی با مشتریان

برای گذراندن این دوره شما نیازمند تخصیص زمان ۳ ساعت در هفته شرکت در کلاس و حدود ۳ ساعت در هفته مطالعه و تمرین خواهید بود. در این دوره شما مجموعا ۱۰ جلسه ۳ ساعته آنلاین در جلسات شرکت خواهید کرد و حدود ۳۰ ساعت تمرین خواهید داشت. هر جلسه دارای دو بخش تئوری و ابزار است که بر اساس موضوع هر جلسه ارائه خواهد شد.

کلیه جلسات رکورد شده و پس از هر جلسه در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

ابزارهایی که طی این دوره تدریس می شوند عبارتند از:

  • چت جی پی تی (ChatGPT)
  • میدجرنی (Mid-Journey)
  • سرویس های ابری هوش مصنوعی گوگل و مایکروسافت
  • موتور چت بات ChatFuel
  • ابزارهای ساخت ویدئو
  • و ابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی

تیم آموزشی دوره

با توجه به ابعاد تئوریک و کاربردی دوره هوش مصنوعی برای مدیران ارشد بازاریابی، تمامی جلسات این دوره دارای دو بخش تئوریک و کاربردی (معرفی ابزار)‌ می باشد. در بخش اول دکتر آذرخش ضیایی به تدریس بخش های تئوریک و پایه ای پرداخته و در بخش دوم خانم آذرنوش ضیایی به معرفی ابزارها و جزئیات عملیاتی هریک از موضوعات خواهند پرداخت.

معرفی مدرس دوره: دکتر آذرخش ضیایی دارای دکتری تحول دیجیتال از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی شریف هستند. دکتر ضیایی مترجم کتاب هوش مصنوعی (رهیافتی نوین)‌ نوشته راسل و نورویگ هستند. ایشان سابقه بیش از ۱۰ سال مشاوره به برندهایی همچون همراه اول، شهر فرش و غیره را دارند و در حال حاضر مشاور تحول دیجیتال برند داتین (بزرگترین شرکت نرم افزاری در صنعت بانکی) هستند. همچنین دکتر ضیایی در حال حاضر مدرس تحول دیجیتال و تحلیل داده در دانشگاه علامه طباطبایی هستند.

معرفی منتور: خانم آذرنوش ضیایی بنیانگذار آژانس هوش مصنوعی Feature for Future و مشاور برندهای اروپایی در زمینه برندینگ تصویری و مدیریت شبکه های اجتماعی هستند. خانم ضیایی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران هستند و تا پیش از مهاجرت به اروپا سابقه کار در برندهایی همچون دیجی کالا و اسنپ را در ایران دارند.

ساعات و زمان بندی برگزاری دوره

این دوره از ۲۳ آبان ماه در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود و به مدت ۱۰ هفته ادامه خواهد داشت.

هزینه و نحوه ثبت نام

این دوره شامل ۳۰ ساعت آموزشی و ۳۰ ساعت تمرین است. هزینه دوره ۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. برای ثبت نام در این دوره می توانید با شماره مستقیم ۰۹۹۰۹۲۵۶۴۰۰ تماس حاصل فرمایید.