تحول تجربه مشتریان جدید یک پارادایم جدید در بازاریابی است. در بازاریابی کلاسیک، تاکید بر فروش و پس از آن برندینگ است. اما تحول تجربه مشتریان یک روش جدید برای ایجاد ذوق زدگی در مشتریان است. مشتریان ذوق زده و شگفت زده از برند شما تعریف کرده و آن را به صورت داوطبانه تبلیغ می کنند. این دسته از مشتریان هرجا که می نشینند و پیش هر کسی از جمله خانواده، دوستان، همکاران و غیره از برند شما تعریف می کنند. بنابراین به طور خلاصه باید گفت تحول تجربه مشتریان به معنی ایجاد مشتری ذوق زده است.
تحول دیجیتال تجربه مشتریان به معنی ساخت مشتریان ذوق زده برای تبلیغ برند شما به شکل بی هزینه و داوطبانه است!
در تحول دیجیتال تجربه مشتریان، تمامی کانال های ارتباطی شما با مشتریان آنالیز شده و در تمامی لحظات زمانی (پیش از خرید، حین خرید، پس از خرید) مورد تحلیل دقیق قرار می گیرد. سپس نقاط منفی و مثبت سفر مشتریان با برند شما گزارش شده و در راستای تحول آنان برنامه ریزی انجام می شود. در این برنامه ریزی، تصمیم گیری می شود که کدام فناوری پیشرفته (هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، تجارت الکترونیک) می تواند در کانال های ارتباط با مشتریان باعث ایجاد ذوق زدگی و اصطلاحا شوق و هیجان شود.
اگر می خواهید برنامه های بازاریابی خودتان را کلاس بین المللی پیش ببرید، تحول دیجیتال تجربه مشتریان یکی از پارادایم های مهم در روش های بازاریابی دنیاست. تحول دیجیتال مشتریان هم در افزیش فروش انفجاری موثر است هم در توسعه یکباره برند در ذهن مخاطبان. در واقع تبلیغاتی که از زبان مردم به مردم گفته شود، اثری انفجاری دارد. توصیه مردم به مردم یکی از موثرترین و سودآورترین روش های بازاریابی است.
اگر می خواهید به یک برند پیشرو در صنعت خودتان تبدیل شوید کافیست تصمیم بگیرید گام در مسیر تحول دیجیتال تجربه مشتریان بگذارید.
همین امروز، برای برگزاری جلسه اولیه با ما تماس بگیرید. جلسه اول به شکل آنلاین برگزار خواهد شد. مدت زمان جلسه ۴۵ دقیقه است. جلسه اول به منظور شناسایی نیازهای شماست و رایگان می باشد.