سیستم امتیازدهی

سه دلیل استراتژیک برای استفاده از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان

به منظور طراحی باشگاه مشتریان می توان از سیستم های مختلفی از جمله سیستم امتیازدهی، سیستم سطح بندی، سیستم بازگشت اعتبار و یا ترکیبی از اینها استفاده کرد. یکی از نمونه های معروف استفاده شده از سیستم امتیازدهی در همراه اول وجود دارد. در باشگاه فیروزه ای همراه اول شما پس از پرداخت قبض خود، امتیاز دریافت می کنید. با این وجود برای بسیاری از افرادی که می خواهند باشگاه مشتریان تعریف نمایند، این سوال مطرح است که در چه شرایطی باید از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان استفاده کنم؟ در این مقاله به سه دلیل عمده برای استفاده از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان خواهیم پرداخت:

بازاریابی دیجیتال

روش های پیشرفته بازاریابی دیجیتال

بازاریابی و تبلیغات یکی از کلیدی ترین اجزای یک کسب و کار است. با گذشت زمان شکل بازاریابی و تبلیغات در گذر زمان متحول شده است. این تغییرات از تبلیغات در رسانه های چاپی شروع و پس از مدتی در رسانه های انبوهی همچون رادیو و تلویزیون گسترش پیدا کردند. اما امروزه با پیشرفت گسترده فناوری های دیجیتال، نوع جدیدی از بازاریابی در فضای دیجیتال شکل گرفته است. با این وجود، بازاریابی بیش از آنکه مرتبط با فناوری باشد مرتبط با رفتار مردم در سطح جامعه است و وظیفه اصلی فناوری در این حوزه کمک به شناخت بهتر جامعه و ایجاد ارتباط موثرتر با آنان است.