سه دلیل استراتژیک برای استفاده از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان
به منظور طراحی باشگاه مشتریان می توان از سیستم های مختلفی از جمله سیستم امتیازدهی، سیستم سطح بندی، سیستم بازگشت اعتبار و یا ترکیبی از اینها استفاده کرد. یکی از نمونه های معروف استفاده شده از سیستم امتیازدهی در همراه اول وجود دارد. در باشگاه فیروزه ای همراه اول شما پس از پرداخت قبض خود، امتیاز دریافت می کنید. با این وجود برای بسیاری از افرادی که می خواهند باشگاه مشتریان تعریف نمایند، این سوال مطرح است که در چه شرایطی باید از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان استفاده کنم؟ در این مقاله به سه دلیل عمده برای استفاده از سیستم امتیازدهی در باشگاه مشتریان خواهیم پرداخت:




